windows "pakimba" krovimosi metu

Vilnius 868394922
Vilnius 867879344



Windows „pakimba“ krovimosi metu: techninės ar programinės dalies gedimas?


Kompiuterių remontas

Nemokamos antivirusinės

Forumas

Windows Instaliavimas

Naudoti kompiuteriai

Vilnius 

 adresas tikslinamas;  

                      868394922

                      867879344 

                      860575660 

Windows užsikrauna iki pasveikinimo lango („Log-in screen“) ir „pakimba“. Pelytė nebereaguoja ir neįmanoma nieko įrašyti į slaptažodžio laukelį. Kietojo disko indikacinė lemputė regis šviečia nepertraukiamai, kas turėtų reikšti nepertraukiamą kietojo disko darbą...

Tokias problemas nėra lengva diagnozuoti. Jei kompiuteris elgiasi taip pat bandant startuoti Saugioje Aplinkoje („safe mode“), tai greičiausiai gedimas bus susijęs su technine kompiuterio dalimi, nes panašu, jog krovimosi („boot“) procesas įsibėgėjęs, tačiau kažkas trukdo kompiuteriui atlikti procesus iki galo.

Nebloga išeitis – paleisti kompiuterį naudojant bet kokį Linux sistemos paleidžiamąjį („boot“) diską. Tereikia į USB Flash atmintuką sudiegti pasirinktos Linux distribucijos paleidžiamuosius dokumentus ir paleisti kompiuterį iš USB Flash atmintuko.

Tai gana gera išeitis, kadangi tokiu būdu yra paleidžiama pasirinkta Linux distribucija nedarant jokios įtakos kietajame diske jau esamiems duomenims, kadangi paleidimas ir procesai vykdomi USB Flash atmintuko viduje, ne kietajame diske.

Jei toks kompiuterio paleidimo būdas pavyko sėkmingai, reiškia Jūs galite pasiekti bet kokius dokumentus esančius kietajame diske. Dabar galite saugiai išsisaugoti svarbius duomenis tiek į patį USB Flash atmintuką, tiek „debesyje“ vėlesnei duomenų svarbumo peržiūrai.

Jei sėkmingai pavyko paleisti kompiuterį iš USB Flash atmintuko naudojant pasirinktą Linux „live“ distribuciją bei pasiekti dokumentus – galima drąsiai teigti, jog gedimas šiuo atveju ne techninis, o programinis. Taip gali nutikti dėl klaidingų ar sugadintų tvarkyklių („privers“), registro įrašų („REG“) ar net klaidingai ar piktybiškai veikiančios kitos programinės įrangos („software“).

Beveik visais atvejais patekus į tokią situaciją neapsieinama be sistemos atstatymo avariniu būdu („restore“), arba, 99 proc. veiksmingesnis būdas – kietojo disko ištrynimas ir operacinės sistemos („OS“) diegimas iš naujo (prieš tai išsisaugojus svarbius duomenis naudojant Linux „live“ pasirinktą distribuciją!). Be abejo, OS diegimas nėra maloniausias dalykas, ypač nepatyrusiems, tačiau ši išeitis ne vien tik kad sutvarkys esamą bėdą, tačiau ir privers senesnį kompiuterį veikti greičiau!

Jei būdas su Linux „live“ pasirinkta distribucija negelbėja, t.y. kompiuteris vis vien normaliai nepasileidžia,kažkas „pakimba“ ir t.t., vadinasi susidūrėte su techninėmis problemomis. Tokiu atveju nelieka nieko, kaip kreiptis į specialistus. Beje – jei kompiuteris vis dar garantinis – patartumėme pradėti ieškoti pagalbos nuo garantinį servisą aptarnaujančios organizacijos...