Vilnius
adresas tikslinamas;
868394922
867879344
860575660
Kaip naudotis System Restore norint atstatyti sistemos pakeitimus Windows Vista sistemoje
System Restore yra labai vertingas įrankis bandant išspręsti rimtas sistemos problemas.
Pačios rimčiausios Windows Vista problemos yra sukeltos dėl Windows registrų, tvarkyklių bei DLL failų problemų. kai yra sukuriamas atkūrimo taškas, išsaugojama sisteminių failų kopija ir gali būti atkurti naudojant System Restore.
Naudojantis šiuo įrankiu anksti iškilus problemai, galima sutaupyti daug laiko.
System Restore naudojimas užima nedaug laiko, dažniausiai keletą minučių.
Kaip tai atlikti?
- Nueikite į Start > All Programs > Accessories > System Tools ir pasirinkite System Restore
- Pažymėkite Restore my computer to an earlier time ir spauskite Next.
- Pasirinkite tinkamą datą kairėje esančiame kalendoriuje.
Pastaba: Tinkamos datos yra tos, kurių metu buvo sukurti atkūrimo taškai ir yra paryškintos. Atkurti tam tikros datos taško, kuris nebuvo sukurta negalima.
- Dešinėje pasirinkite tinkamą atkūrimo tašką.
Pastaba: Visi datos kurią pasirinkote atkūrimo taškai bus surašyti čia. Atkūrimo taškai kuriuos jūs sukūrėte patys, kuriuos sukūrė Windows 7 bei taškai kuriuos sukūrė įrašytos programos.
- Spauskite Next.
- Confirm Restore Point Selection lange spauskite Next, norėdami pradyti atkūrimo procesą.
Pastaba: Windows XP System Restore išjungs kompiuterį, kad galėtų pabaigti procesą, todėl prieš spausdami Finish baikite kitus darbus.
Svarbu: System Restore neatkurs jokių dokumentų bei failų nesusijusių su sitema. Todėl jei norite atkurti Office dokumentus, nuotraukas ar muziką, naudokite failų atkūrimo programas.
- System restore dabar atkurs Windows XP į pasirinktos datos atkūrimo tašką.
Pastaba: System Restore užtruks keletą minučių, tada kompiuteris persikraus.
- Po persikrovimo pamatysite Restoration Complete žinutę.
- Spauskite Ok.
- Windows XP toliau krausis.
- Patikrinkite ar problema išspręsta. Jei ne, visada galite pasirinkti senesnį atkūrimo tašką.
Atkūrimas baigtas.